mandag den 8. august 2011

Puha!

Føj hvor jeg sveder! hvorfor? fordi jeg lige har pakket min kuffert!
Den vejede ikke mindre end 35 kilo... Så ja min mor syntes det ville være bedst at købe en ektra "kuffertbillet". Nu kan jeg tage alle mine 35 kilo med og tage næsten 46 med hjem igen! God deal ;)

Jeg rejser i morgen og jeg er virkelig spændt. Det gik først op for mig at jeg skulle afsted da jeg stod nervøst og så min mor veje min kuffert. Nervøs kommer jeg til at blive. Jeg skal op meget, MEGET tidligt og kommer sikkert sent, SENT i seng på grund af de sommerfugle i maven!
Næste gang jeg opdaterer bliver det i Usa, Colorado, Lochbuie!!!

*blows kiss*
Bye Bye!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ups!:D Jeg prøver igen:D

    Jeg har PRÆCIS samme problem med min kuffert!-.- Hvordan køber du den ekstra kuffert billet?:D

    SvarSlet
  3. Man kan købe en ekstra kuffert på BA's hjemmeside under 'Manage my booking'

    SvarSlet