torsdag den 21. juli 2011

Første indlæg!

Dette er officielt mit første blogindlæg! :D

Tænkte lige jeg ville lave en blog (fordi alle andre gjorde det og jeg følte jeg bare MÅTTE gøre det >.<). Jeg sidder på sengekanten med en balle uden for kanten, fordi min seng er fyldt med ragelse som jeg er i gang med at rydde op i. Jeg blev for et par timer siden - af min mor - sat til at rydde op på mit værelse, og som de fleste kender mig er jeg så distret at jeg selvfølgelig tændte min computer! (mor hvis du læser det her: ... hvad havde du forventet? :)

Men i hvert fald; jeg pakker lidt til min USA tur. Midt i alt mit ragelse på mit værelse - har fyldt måske 3 poser med skrammel jeg smed ud - fandt jeg en gammel og støvet engelsk parlørbog, som jeg havde fået af min oldefar for 1½ år siden. Det er dejligt at vide at man kommer forberedt afsted!

Jeg kan jo godt fortælle lidt om hvordan jeg ved mit ophold i USA kommer til at blive:
Jeg skal bo i Colorado i en by der hedder Lochbuie (Nej jeg har ikke lært at udtale det endnu). Hvis du ikke ved hvor det ligger på bare tænk noget i nærheden af Denver eller Brighton.
Jeg skal gå i skole på Eagle Ridge Academy. Det er det eneste jeg ved om min skole lige nu. Jeg ved ikke hvilken klasse jeg kommer til at gå i eller hvad jeg skal have af fag.

Min hostmom Martha er lige blevet pensioneret. Hun er tidligere sygeplejerske og jeg glæder mig til at møde hende. Jeg har skrevet lidt med hende over mail og jeg har også fået de berygtede café-world invitationer på facebook, så hun er i hvert fald ikke gammeldags!

Men jeg vil ikke kede dig mere, så nu vil jeg sige farvel indtil jeg skriver næste gang!

*blows kiss*
Bye Bye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar